We hebben onze ondersteuningsdienst verplaatst naar een nieuw technisch ondersteuningssysteem. Sinds 17.01.2022 hebben we de mogelijkheid uitgeschakeld om beroep aan te tekenen via het UserEcho personal account. Nu worden alle verzoeken verwerkt per mail naar support@iridi.com .

Dank u voor uw begrip en nog een fijne dag.

+1
Under review

gebruik van feedback

jos 6 years ago in Algemeen updated by S CL 6 years ago 2

Ik ben wat aan het experimenteren met het gebruik van iridium voor mijn KNX installatie. Nu vond ik uit dat ik de functie van een knop kan enable of de knop visible lkan maken door feedback van een KNX adres. Nu is het alleen dat als mijn KNX adres 1 geeft ik hem juist wil disable of non visible maken. Ik dacht dat ik dit kon doen door bij feedback invchannel te gebruiken, maar dit maakt geen verschil. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen.



0
Answered

copy pages to combine panel projects

jos 5 years ago in Algemeen updated by Vladimir Ovchinnikov (expert) 3 years ago 14

i have made several panel projects with the same server project. If i try to copy pages from the one to the other project al my programming disappears. can somebody tell me how i can copy pages to another panel project without losing the programming

0
Answered

Temperatuur 283°c omzetten naar 28,3°c

niels 6 years ago in Algemeen updated 6 years ago 9

Hallo,

Ik lees via modbus een temperatuur in van 283 °c, kan ik deze in iridium omzetten naar 28,3 °c. Ik heb het al geprobeerd via een schemes door deze de delen door 10 maar dan krijg ik 28 °c. 

Mvg Niels

0
Answered

dahua camera integration

Rik Maassen 6 years ago in Algemeen updated by Matthijs Dankelman 6 years ago 6

Heeft iemand ervaring met een Dahua recorder icm i3 Pro?

De RTSP stream werkt in VLC, helaas niet in iridium..

Image 24651


Heeft iemand ervaring?

0
Answered

RGBW LEDstrip

Jurgen de Meulenaere 6 years ago in Algemeen updated by Aleksandr Romanov (CTO) 6 years ago 4

Iemand een voorbeeldprojectje om een RGBW ledstrip te sturen? De links die ik terugvind op het forum werken niet meer. :)

0
Answered

Satel Integra

Ferry 7 years ago in Algemeen updated by Aleksandr Romanov (CTO) 7 years ago 2

Heeft er al iemand met succes de Satel Integra geimplementeerd in I3?

0
Answered

lite + server = graphs maken?

Kris Docx 7 years ago in Algemeen updated by Aleksandr Romanov (CTO) 7 years ago 1

Is het mogeljik om met de configuratie lite + server, charts te maken van bv  energieverbruik, temperatuur, setpunten verwarming?

0
Planned

I3 lite (domintell)

Nino Spagnoletti 7 years ago in Algemeen updated by Aleksandr Romanov (CTO) 2 years ago 10

werkt soepel de i3 lite MAAR like always mis ik het belangrijkste !,,,

Waarom lukt het niet om die beschrijving bij die domintell scan mee te nemen

Bedoeling is toch ASAP een configuratie te maken met de in en uitgangen , screens,dimmers enz....

Geloof is absoluut niet motiverend om op een IPhone alle modules OPNIEUW te gaan benoemen terwijl het in de Master al gedaan is door de installateur

Strange deze logica, spijtig


0

Kan ik ipv een geluidje bij toets drukken, de gsm laten trillen bij een iphone

Dirk Moonen 7 years ago in Algemeen updated by Theo Derks - NL (distributor) 7 years ago 5

Hallo iedereen,


Is het mogelijk om ipv van een irritant geluidje bij het aanraken van een toets in iridium, deze te vervangen door een trilfunctie van de iphone? Zou wel een meerwaarde hebben vind ik...

0

Array in Beckhoff PLC aanspreken

Michaël 8 years ago in Algemeen 0

Is het mogelijk variabelen in een Beckhoff PLC aan te spreken via Javascript?

De variabele die ik zou willen aanspreken is een array van 356 Dword, als ik deze allemaal handmatig moet toevoegen in “Project device panel” ga ik een tijdje bezig zijn.

Graag zou ik deze via een loop in Javascript willen aanspreken.


Mvg,

Michaël