We hebben onze ondersteuningsdienst verplaatst naar een nieuw technisch ondersteuningssysteem. Sinds 17.01.2022 hebben we de mogelijkheid uitgeschakeld om beroep aan te tekenen via het UserEcho personal account. Nu worden alle verzoeken verwerkt per mail naar support@iridi.com .

Dank u voor uw begrip en nog een fijne dag.

0

Voorbeeldprogramma JavaScript: dynamisch tonen van teksten op knoppen

Theo Derks - NL (distributor) 11 years ago in Tips en Trucs updated by Ekaterina (head of support) 9 years ago 0
Hallo installateurs uit België en Nederland.

Via deze sectie (Tips en Trucs) willen wij de komende tijd kleine, handige voorbeeldprogrammatjes plaatsen, waarmee u steeds bepaalde zaken kunt bereiken.
Heeft u aanvullende tips, verbeteringen e.d.: geef ze door!

Op deze manier kunnen we als 'iRidium gemeenschap' iets van elkaar leren en voor elkaar betekenen.
Theo Derks,
iRidiumMobile.nl
VoorbeeldProject - Berekenen en weergeven van getallen op een knop.irpz
0

scheduled tasks

PaulLiebregts 9 years ago in Tips en Trucs updated by Ekaterina (head of support) 9 years ago 0
Beste allen,
is het mogelijk om tijd gebaseerde taken te realiseren in iridium?

alvast dank
gr Paul
0

Voorbeeldprogramma JavaScript: opslaan van een waarde van een colorpicker

Theo Derks - NL (distributor) 11 years ago in Tips en Trucs updated by Ekaterina (head of support) 9 years ago 0
Hallo

In dit voorbeeld wordt de inhoud van een RGB-color picker opgeslagen in een Project Token (Global).

Ter leering ende vermaeck…

Theo
Waarde van een colorpicker opslaan.irpz
0
Answered

Yahoo weer module

de Meulenaere Jurgen 10 years ago in Tips en Trucs updated by Theo Derks - NL (distributor) 9 years ago 16
Weet er soms iemand hoe je in de Yahoo weather module, de dagen van de week en de weersvoorspellingen de taal kunt veranderen naar het Nederlands?

In ieder geval bedankt
Jurgen
0

Niko HC commands en feedback

Wouter Seaux 9 years ago in Tips en Trucs updated by Ekaterina (head of support) 9 years ago 0
Voor de geinteresseerden onder jullie die installaties installeren of aanpassen met de nieuwe Niko Homecontrol.
Ik ben aan het werken aan een driver voor deze installatie.
Tot nu toe enkel aan het testen met aan/uit circuits en in de HC installatie geprogrammeerde sferen (acties).
Voor de connectie met de Niko en het verwerken van deze feedback commandos heb ik ondertussen een scriptje geschreven dat werkt. mijn scripting skills waren een paar weken geleden niet bestaand. dus een volledige 100% functionele driver voor de Niko kan wel even duren, alle hulp is welkom.


Wouter
0

Bestaand script implementeren

Richard LeBlanc 11 years ago in Tips en Trucs updated by Ekaterina (head of support) 9 years ago 0
Hi,
ik heb in de Javascript cursus geleerd om een script van bijvoorbeeld Marantz in je project te implementeren door simpelweg het ene project in het andere te slepen.
Nu wil ik in een project alleen het Sonos script implementeren, hiervoor gebruik ik het project wat in de cursus is gegeven, dus niet het hele project in mijn bestaande slepen maar alleen het losse script.
Wat moet ik hiervoor doen?
Alvast bedankt,
Richard